5/20/2019

5/20/2019

Domowe ciasteczka Oreo



Witajcie po weekendzie. Ten poniedziałek zaczynam z małymi "umilaczami" - domową wersją znanych ciasteczek Oreo. Wyszły naprawdę świetnie, więc bardzo je Wam polecam. Na pewno posmakują nie tylko najmłodszym ;-) 

Składniki:
Ciasto:

  • 1 i 1/2 szklanki mąki pszennej
  • 2/3 kostki masła
  • 2 czubate łyżki cukru pudru
  • 2 łyżki czarnego kakao (ja użyłam Czarnego Kakao Intense Dr. Oetker)
  • 1 jajko
  • 1 żółtko
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia 
Krem:
  • 200 ml śmietanki kremówki
  • 150 g serka mascarpone
  • kilka kropel pasty waniliowej
  • 1 czubata łyżka cukru pudru


Wykonanie:
Ze składników zagniatamy kruche ciasto, owijamy w folię, chłodzimy w lodówce przez około godzinę. Następnie wałkujemy, wykrawamy z niego kółka, pieczemy w temp. 190 C przez około 20 minut. Po upieczeniu studzimy.
Mascarpone łączymy z cukrem pudrem i pastą waniliową. Kremówkę ubijamy, dodajemy do mascarpone, mieszamy. Gotowym kremem przekładamy ciasteczka. 




*przepis powstał na zlecenie marki Dr. Oetker

5 komentarzy:

  1. Takie ciacha, pycha! 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły mi tak samo. Świetnie i smacznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję ślicznie za podzielenie się opinią :-) Pozdrowienia!

      Usuń
  3. Ja zrobiłam trochę mniej kremu i też super wyszło

    OdpowiedzUsuń